fredag 14 maj 2010

Marknadsföring

Under de tre månaderna som jag hade uppsägningstid hos min gamla arbetsgivare planerade jag mycket hur jag bäst skulle kunna marknadsföra mina tjänster och företag. Annonsera i tidningar,utskick av reklamblad ,webb,mässa, via kontakter......jaa ,alla sätt är säkert bra på något sätt, men det är även en kostnadsfråga.

Via mina nyblivna kontakter inom branschen blev jag slussad ihop med en driftig kvinna från Norra Roslagen och när vi hade träffats och pratat en stund tyckte vi att det skulle vara roligt att samarbeta lite mer med paketering av resor.Vi fick erbjudan att delta på den stora resemässan TUR2010 i Göteborg. Vi tackade ja till platsen och började jobba ihop material till mässan. Det var himla kul !! Vi fick ihop många bra erbjudanden och förslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...