torsdag 13 januari 2011

Må Bra-tema

Vi är snart halvvägs på den första månaden av nya året och månadens tema är " Må Bra".Det skrev jag på nyhetsbrevet och uppmanade att ta hand om sin kropp & själ! Själv måste jag självklart leva som jag lär:) Mitt gamla vanliga jag, som äter nyttigt och tränar regelbundet ,finns där jämt, men framträder ännu mer efter varje nyår. I byrålådan hittade jag ett SPA presentkort som går ut snart. Det kommer väl till pass just nu!
Julhelgen har jag varvat med lite jobb och ledighet. Då hinner man inte ändra sina vardags vanor lika mycket som barnen gör under sitt jullov.De vänder ju dygnet helt ! Fast den här veckan började vardag även för dem.Och den äldsta pojken har återvänt från sin resa i Thailand där han firade både jul och nyår.Så nu är det vardag!
Dottern fick en resa i julklapp ,till Rom.Vi ser framemot sportlovet....jaa,VI !...jag får ju så klart åka med henne :) Att resa är som balsam för både kropp & själ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...