torsdag 14 maj 2015

cellReset hälsokur

Sedan en vecka är jag igång igen med cellReset -hälsokuren som rensar och balanserar kroppen utan att bryta ner muskelmassan.Kommer kanske tom att öka den 😉Med balans i kroppen ser jag framemot sommarens festligheter och höjdpunkten, resa till Italien med mycket träning. Egentligen har jag hållit livsstilen och balansen i kroppen väldigt bra sedan jag gjorde kuren förra gången, men det finns alltid lite obalans trots allt.Jag har dock märkt ett det har varit mycket lättare att genomföra "vita veckan" den här gången och idag har jag redan fått lägga grönsaker på tallriken. Vilken lycka !

Samtidigt som jag började kuren gjorde även en väninna det. En ung kvinna som till vardags jobbar som träningsinstruktör och PT och som har sjukdomen MS. Hon skriver på sitt inlägg i sociala media så här : (PS. jag har tilllåtelse att publicera hennes inlägg )

"Varför jag gör det här? Jo, för med alla de mediciner som jag tar varje dag så behöver min kropp också renas och bli mer basisk. Är kroppen för sur så mår den inte bra och med tanke på att min kropp redan kämpar med MS så vill jag ta hand om den på bästa sätt! Det blir 4 spännande veckor nu och jag är laddad!"
"Min Cellreset kur går superbra. Efter en vecka så har jag mindre smärta i kroppen, ögonen är klarare, huden börjar bli bättre/lugnare, jag känner mig piggare och har dessutom tappat -4,2 kg! Detta är en spännande resa som fortsätter att överraska mig med all kraft! 3 veckor till för att ge mig själv möjligheten att må bra! Det är mitt ansvar!"Jag har använt cellenergiset, dvs PowerCocktail och Restorate i 5 år. Men haft uppehåll vid två tillfällen för att jag tyckte det blev för dyrt... Idiotiskt! Första gången jag slutade blev jag rejält risig efter ca 2 mån, fick ett mastodont psuedoskov och satt i rullstol några veckor bla... Och nu andra gången som jag "slutade" så har det varit massa tjafs med nervsmärtor mm. Nu inser jag att det är värt kostnaden och att göra Cellreset kuren känns helt fantastiskt! 

Här kan du läsa om min cellReset kur som jag gjorde förra året:

http://gladahalsoresan.blogspot.se/2014/06/cellreset-livsstilsprogram.htm

Lycka är grönsaker på tallriken med kycklingfärs, kryddat med egen taco kryddmix.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...