torsdag 8 december 2011

2-års jubileum

ResGladh har 2-års jubileum och det ska firas! Nytt är företagsloggan som Maluni of Sweden, Martina Lundin, har gjort. Ljusa, nordiska färger som talar mer för varumärket och erbjudandet av företaget.
De senaste 2 åren sedan starten har jag börjat nischa mig åt det underbara närområdet, det som jag hade minst planer på att jobba med i början.
Det började brett ,"World Wide". Inspiration från mina egna resor, långa och korta och mitt brinnande intresse samt den långvariga längtan tillbaka till resebranschen var det som drev mig och som till slut fick mig att ta stora steget till egen företagare. Jag ångrar inte mitt beslut ! Det gäller bara att vara kreativ för att hitta inkomstkällorna under uppbyggnadsfasen och det gäller nog alltid. Man måste addera annat i företaget än kärnan i verksamheten. " Life is a journey, not a destination "

Nya loggan för ResGladh med Nordiska färger av Maluni Of Sweden


"Life is a journey not a destination"- Emerson-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...