torsdag 22 november 2012

Måndag- bästa eller värsta dag ?

Jag har vid några tillfällen här på bloggan skrivit att jag tycker måndagar är de bästa dagarna i veckan. Vet inte vad som hände den här veckan. Helt plötsligt var måndag den värsta dagen i veckan. Som företagare är jag väldigt beroende av min e-mail och min hemsida. Plötsligt var de borta ! Panik uppstod jag blev alldeless kall inombords.... vad var det som hände !? Ett samtal till min IT ansvarig följdes av många flera telefonsamtal och e-mail, fast nu från min privata e-mail adress. Vi lyckades spåra orsaken och har under de senaste fyra dagarna haft en tät kontakt både med varandra och med IT supporten där min domän ligger. Än idag ligger hemsidan och mailen nere, men nu ser jag ljuset i horisonten,vilket jag inte gjorde i måndags. Jag hoppas att allt är " up  and running  " till helgen !


Stora dataproblem....


Skepp´o Hoj mot ljuset.....

 

.... nu ser jag ljuset i horisonten.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...