måndag 16 januari 2012

Sociala Medier i bagaget

Härliga måndag ! Ny vecka- nya möjligheter :) I förra veckan körde jag igång Workshops inom sociala medier till en exklusiv grupp turistföretagare i Norrtälje.Vi skapade GILLA sidor, lärde oss nätverka mer på Facebook och gick igenom allmänn vett & etikett för användaren. På onsdag ska vi fortsätta med bla. Twitter och YouTube.
Mitt stora intresse för sociala medier fick en riktigt kick i höstas när jag träffade en mycket inspirerande person , bloggaren för Classic Style in the City, på ett Workshop med några företagare.
Jag insåg att jag hade skaffat mig själv relativt stora kunskaper inom området och vill självklart dela med mig till andra - " sharing is caring ".
Att coacha och utbilda har jag gjort i flera sammanhang, det är inget nytt i sig, men att man ger sig på nya ämnen är nytt och spännande. Våren 2011 utbildade jag på gymnasiet inom turismen och våren 2012 blir det i sociala medier, på Sensus. Jag gillar att upptäcka nya saker och resa, både "IRL & Universe ".
(bildkälla -Above The Law)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...