lördag 20 oktober 2012

Guide besök i Norrtälje

Det var på tiden att " min guide" Lena kom till Norrtälje.Det är hon som har guidat våra amerikanska gäster och gjort de så nöjda med sitt besök i Stockholm.En kunnig guide och underbar varm människa.Den här gången var det ombytta roller , jag guidade min guide på min hemmaplan.
Hon hade med sig sin make Alexander ,chauffören till de privata guidningar med Jaguaren för våra utländska gäster.Vi tog självklart en bilturtur och gled fram på Norrtäljes gator med den fina bilen.
Och så landade vi till slut på mitt favorit fik, Café Landkrabban och det var som vanligt vänligt mottagande, lockande disk med hemgjorda godsaker och himmelskt goda maträtter.
Lena framför godsakerna på Café  Landkrabban

Jaguaren på besök i Norrtälje

Guiden Lena med sin make och chaufför, Alexander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...