fredag 30 juli 2010

Cykla, cykla, cykla.....

Jag har skrivit mycket om cykelpaket och semester på två hjul.Det är inte slut än !Sommaren och cykelsäsongen är lång.

Den cyklande journalisten, Judith, var nöjd med sin cykeltur. Artikeln kommer att publiceras i tidningen "Radwelt 02/2011" i början av mars.

2 cyklande turister från västkusten kommer snart att göra sin långa cykeltur genom hela Roslagen med en avstickare till Åland. De börjar i Kapellskär den 10 augusti. Det finns inte färdigt material till alla sträckorna ännu och finslipning av arbetet är i full gång. Cykelkartor med förslag på cykelrutt samt tips på sevärdheter längs vägen måste fixas.Cykeluthyrning/avlämning som sker från anläggningar bör tima in för att allt ska fungera så smidigt som möjligt.Jag lägger mycket tid och arbete för att det ska bli bra. Till nästa sommar hoppas jag att cykelturen i Roslagen kommer att vara etablerat och populär semester aktivitet som vi lätt kan knyta till Åland och Finland.

Det får gärna komma några journalister och provcykla hela sträckan redan på sensommaren.Exportmoget till sommaren 2011 är målet !!

Till dig som vill läsa vad mina 2 cyklande turister från västkusten tycker om cyklandet i Roslagen-Åland kan följa det på min blogg i augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...