lördag 10 juli 2010

Underbar arbetsmiljö

Jag kan inte annat än njuta av min arbetsmiljö !!

I förrgår hade jag möte vid en fin, grön golfbana,igår i en gård från 1700- talet samt besök på museum med kulturpris vid Skebo Herrgård och idag har jag jobbat mest hemma på verandan,vid poolkanten med min bärbara data för att det är för kvavt att sitta inomhus.

Jag minns så väl de dagarna jag svettades på kontoret med dålig ventilation, kände mig instängd fram till kl.17.00, skyndade hem för att kunna njuta lite av solstrålarna och de ljusa kvällar.

Det här är livskvalité !♥ Jag styr min arbetstid själv,miljön varierar och jag har lärt mig känna så mycket nytt folk på en kort tid. Det är så roligt.

Det har inte gått mer än två månader sen jag slutade mitt gamla jobb,men jag var ju mentalt ute från mitt gamla jobb sedan januari och dessutom har det hänt så mycket sedan dess.Det är ju högsäsong för turist branchen just för tillfället och samtidigt måste man redan börja planera höst/vinter och kommande sommarsäsong. Det känns långt borta, men det är ju bara ca. 10 månader kvar tills vi är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...