måndag 29 november 2010

Nätverkande

Oj vad tiden flyger ....det är snart december och full vinter redan!I arbetet har tiden också bara rusat fram.Det har varit nätverkande i många olika sammanhang.Roslagens Destinationsdag hade man en minimässa och jag hade ett bord på mässan.Quadruple möte i Nagu med turistorganisationer från Roslagen, Väståboland och Estland.Freija, kvinnliga företagare från Roslagen träffades en kväll med en liten skara och många andra nya bekantskap har jag haft trevliga möten med.Men framför allt har jag jobbat med att nischa mig och den nya hemsidan.Allt från planering till verklighet!Nu börjar det bli så pass klar att jag kan fila med detaljer tillsammans med Osa som har hjälpt mig att förverkliga sidan. Snart dax för ett nyhetsbrev och nypremiär för ResGladh och hemsidan där man förhoppningsvis hittar det röda trådet i företaget.

IMG_2187 IMG_2224

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...