tisdag 6 januari 2015

Var är taxin?

Reseåret började inte så bra !De första Amerikanska gästerna för iår anlände till Arlanda i natt.Flyget var försenad och gästerna trötta efter en långflygning som landade mitt i natten.Jag hade förbeställt en taxi, men fick samtal av gästerna att det inte fanns någon chaufför eller bil som väntade på dem. Ändå hade jag säkrat upp detta genom ett extra samtal till Taxi Stockholm tidigare på kvällen. Det var brist på bilar fick till svar! Vad !!!... jag har förbokat sedan länge tillbaka! Gästerna fick vänta 20-30 minuter extra innan bilen kom. De var inte glada och inte jag heller. Jag har en förståelse att det kan uppstå brist på bilar på nattetid men inte när man har förbokat.Det köper inte kunden heller! Det ska finnas en bil som möter de vid ankomsten ! Som sagt, en dålig start, men nu kan det bara bli bättre !

Brist på bilar på nattetid



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...