söndag 20 november 2011

Energikickar i höstmörkret

" Det blev en sån energikick att göra någonting som man verkligen brinner för" skrev jag bland mina första inlägg på bloggen ! Det är ungefär 2 år sedan som jag registrarade eget företag .Otroligt vad tiden går och jag kan fortfrande känna den där kicken när man gör något som man brinner för.
Hela tiden dyker det upp nya idér och man ser möjligheter i allting! Självklart är inte allt dans på rosorna ! Man måste vända på slantarna för att få ekonomin att gå ihop, söka konsultuppdrag som tillskott i kassan .Dessutom känns det alltid att timmarna på dygnet inte räcker till allt som man måste eller bör hinna med. Trots allt kämpande, eller kanske just pga det, ångrar jag inte mitt beslut att lämna min trygga tillvaro som anställd och prova egna vingar.
Den här hösten har jag gått på diverse utbildningar och  nätverksmingel där nya spännande idér har sått frön. Tror att slutet av det här året kommer att hända saker.... fast än så länge är det hemlisar ;) 
Utbildningar, nätverk, mingel.... av alla slag :)

Mot nya mål....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...