torsdag 10 november 2011

Feed back från cyklister

En grupp aktiva människor  som hade en miniweekend i Norrtälje senhösten.Avgångspunkten var Vandrarhemmet Hvilan där gruppen hyrde cyklarna och övernattade.Toppen bra med vänlig personal ! Här kommer deras feedback från helgen:

Hej Hannele,

"Tusen Tack för en bra anordnad cykelutflykt.
Det blev jätte lyckat! Alla var så nöjda. Vi cyklade åt olika håll och alla åt lunch dit de cyklade. Vi på Grill Gräddö, 2 st på Marholmen och två i Norrtälje.
SS Norrtelje var också bra. Jätte god Buffé.
Vi hade ett par frågor som jag lovade att återkomma till mina kollegor, och jag vet att du som Roslagsambassadör kan svara på;
1. Hur många invånare har Norrtälje?
2. Vad är det för TRÄD som växer och belyses i Gustav den II Adolfs park? "


Jag har skickat svaren till gruppen, men nu undrar jag om du kan svaret .....!?

Restaurang SS Norrtelje
  
Cyklar för uthyrning utanför Hvilan i Norrtälje


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...