onsdag 2 november 2011

Spökar, tomtar och troll

Rysligt och  förtrollande ... det är Halloween vecka ! Det finns spöken och häxor i stan, i affären och inte minst i spegeln varje morgon :) Jag har börjat gilla Halloween firandet mer och mer för varje år. Festen lyser upp med sin tillvaro lagom under den mörkaste höstperioden. Skräckfull spökvandring arrangerade vi igår. En guidad tur i Norrtälje, baserat på sanna historier som får håret att resa sig nacken. Först var barnens spökrunda .... så spända de var...och sedan var det vuxnas tur...och jag undrar vilka som blev mest skrämda !?
Förra veckan var jag på Radio Roslagen och berättade om kommande evenemnag ...spökar, trollar, tomtar, lyssn apå inslaget här : http://www.radioroslagen.se/webbradio.php?id=1&token=TsGXhvlWKaIf336H8McFyK1QPd6Jf0iYjOLraWdK&action=old


Halloween Fest - Den här mannen hade jag till min hjälp på festen...


Några av kvällens gäster....

Happy (Glad..h ) Halloween !:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...