söndag 6 november 2011

Skräddarsydda program

Reseförslag till sommaren 2012, Italien- Rimini... kul och lite annorlunda att jobba med ett reseprogram till en ort som jag själv inte varit på. Jag brukar ju oftast sätta ihop program på platser och anläggningar som jag besökt iförväg. Tur att jag har fått en bra kontakt som finns på plats och hjälper mig. I de här lägen förstår jag verkligen hur viktigt det är att ha en lokal kontakt som känner till området. Det samma gäller omvänt. De reseagenter som har anlitar mig till sina skräddarsydda reseprogram har alltid varit så nöjda och verkligen uppskattat den hjälpen de får. Det är då det känns som roligast att lägga tid för att skräddarsy något riktigt bra !

Att kombinera Stockholm, Sveriges vackra huvudstad, med upplevelser i skärgården har varit uppskattad av utländska gästerna.



En grupp av utländska resenärer guidning om Vaxholm och Stockholms skärgård under en privat  båttur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...