torsdag 5 maj 2011

Skärgården lockar i sommar

Sommar och skärgård är väl ord som får många att längta till semester. För mig är Skärgården med glittrande hav och mås skrik nog den mest avkopplande semestern.Det är vid havet jag hämtar lugnet och kraften.
Med förra sommarens underbara värme och fina dagar hoppas jag en minst lika fin sommar Till sommarsäsongen har jag fokuserad mycket just för upplevleser i vår unika och vackra skärgård. Båtturer,cykelpaket och yoga paket är bara några av dessa.Finns det bättre miljö att utöva yoga än skärgården ?Angelica som till vardags driver Studio Karma i Norrtälje kommer att leda yoga klasserna och kan bara med sin närvaro dela med sig det lugnet .....
Jag brukar följa mitt hjärta gällande paket erbjudande.Det som jag själv skulle vilja göra på min semester ,det brukar funka...
Vi brukar vara sent ute med våra sommarbokningar i Skandinavien. Är det vädret som avgör vad vi ska göra? Det kan det vara. Gästerna från USA har bokat sin skärgårdssemester redan efter förra sommarsäsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...