fredag 8 mars 2013

Freija- Företagarkvinnor

Freija- Roslagens företagarkvinnor i ett nätverk är en  mycket aktiv förening som  främjar kvinnliga företagandet. Freijas medlemsträffarna är inspirerande och trevlig möjlighet att träffa företagare och knyta kontakter.Jag har varit med i Freijas styrelse i ett år och börjar snart mitt andra år, en ära och  jag trivs väldigt bra i det glada sällskapet i styrelsen.Förra veckan hade vi åter igen ett medlemsmöte med föreningen Freija och den här gången hade vi temat marknadsföring.
Det var roligt att det var så många som 35 Freijor som kom till kvällen som arrangerades på Postens Företagscenter i Norrtälje. Postens representant, min väninna, Tuula Dufva berättade om Postens alternativa produkter till marknadsföring.Jag- ResGladh- visade vägar till den växande djungeln i Sociala Medier och Vuokko från Felicias Underkläder presenterade sin marknadsföring, personlig rådgivning och duktiga, modiga, Freija modeller visade underkläder på plats.
Tuula Dufva från Posten Meddelande

Jag presenterade djungeln av Sociala medier

Vuokko Åström från Felicias
Den här veckan började med en tidningsartikel i Norrtelje Tidning som handlade om Freija förening, kvinnliga företagare och Freijas 25-års fest inför Internationella kvinnodagen.
Freijor i Norrtelje Tidning 4 mars 2013
Idag, på den Internationella kvinnodagen-  OCH alla andra dagar- vill jag hylla alla tjejer,kvinnor i alla världens hörn !

Vill du veta mer om Freija kika in på hemsidan http://www.freija.se

och på Facebook : http://goo.gl/gi3Ds

Freija- Roslaggens företagarkvinnor i nätverk

" Den kloka kvinnan blir glad när hon anses vacker. Den vackra kvinnan blir glad när hon anses klok."
Källa: Selma Lagerlöf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...