fredag 8 mars 2013

Dagstur till Åland

Att göra en dagstur till Åland är en perfekt utflykt från Norrtälje trakten. Båtresan från Grisslehamn tar bara 2 timmar, god mat ombord och utsikten över havet är magiskt vackert .
Under sportlovet åkte jag och min dotter Josefina över till Eckerö. Resan var kombinerat fritid och arbete, som så ofta när jag är ute och reser.
Vi stannade över dagen i Eckerö där jag hade möte med några kvinnor på Hotel Elvira, vi promenerade vid havet och njöt av den tysta miljön och vackra men lite kyliga vädret. På hemvägen njöt vi på den goda buffén på M/S Eckerö. 
Åland är ett populärt resmål och prisvärt. Det är med glädje jag skräddarsyr program på Åland till grupper med specifika önskemål. Just för tillfället jobbar jag med ett program för 2 intensiva dagar för en grupp kvinnliga företagare , liknande besök som jag själv gjorde för bara några  månader sedan med ett annat kvinnligt nätverk.

Vacker solnedgång i Eckerö. på Åland



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...