lördag 16 maj 2015

Cykelgästerna har vaknat

Efter påsken vaknade cykelturisterna! Då började det ramla in flera förfrågning och bokningar inför sommaren.Under åren har jag försökt hålla till grundpaketen, men det är sällan kunden vill ha exakt det paketet. I de festa fall blir det flera eller färre övernattningar, tillägg för middag eller lunch mm.
Det blir verkligen personliga cykelpaket och personlig service, utan tillägg ;-) Jätte kul att cyklisterna hittar hit iår igen! 
I år har jag flera större sällskap än tidigare åren. Det kan i vissa fall ställa till bekymmer när boenden längs cykelleden är mindre BnB, men problem är till för att lösas. 
I veckan var jag och inspekterade en boendeanläggning som jag inte anlitat hittills, men som ska provas första gången i sommar. En stor kursgård på Rådmansö med mycket fin natur i omgivningen, stora sällskapsutrymmen och rum med enkel standard.Jag hoppas gruppen kommer att bli nöjda med valet. Det är en av nätterna på deras 4-dagars cykeltur.
Kursgård med fin natur i omgivningen

Ett av sällskapsrummen

Ett dubbelrum på kursgården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...