fredag 1 maj 2015

Inspelning för TV-reklam




Igår var jag på ett spännande uppdrag i Stockholm, nämligen en inspelning av TV Reklam för Comviq. Det var i slutet av februari som de plötsligt ringde till mig och frågade om jag ville göra en göra en provinspelning för reklamen.De gillade det och ville ha mig till rollen som "Finska Donna" och jag skulle sjunga karaoke med huvudrollsinnehavaren, Karim, känd från alla tidigare Comviq reklam. Reklamen va producerat av Josef Fares Film AB och det var Josef som gav anvisningar i inspelningen.
Nu har reklamen börjat rulla i TV och finns även på YouTube på Comviqs kanal.


Inlägg på Statist.se blogg: 
Karaoke med Comviq Karim

Tidigare var jag och min dotter statister i TV serien Welcome to Sweden
med värdskända skådesspelare. Det var häftigt att se Dallas Bobby i verkligheten och tom spela statist i samma klipp, wow,säger jag bara :-)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...