måndag 18 maj 2015

Huvudrollen på Såstaholm

Vilket fantastiskt ställe jag var på idag! Redan vid porten kände jag mig välkommen som en filmstjärna. "Hos oss har DU huvudrollen". Jag fortsatte mot parkering och på vägen dit stod en skylt  "Du ser verkligen strålande ut " ja, man tackar ;-) Det här kändes ju bra! 
Fast den här gången hade jag ju inte rollen varken på TV eller film trots att filmteamet råkade vara på plats just denna dag. Däremot fick jag vara i huvudrollen av en visning på Hotellets faciliteter ; Konferensrum, boende ,bar, restaurang mm. Det röda trådet genom hela anläggningen var film. Tavlor på filmstjärnor, rummen hade namn efter kända filmstjärnor och flera fina film detaljer överallt. Och på Backstage, wov, vilka häftiga kostymer , hattar och peruker. Här hade man möjlighet att spela teater på riktigt och dessutom fanns det en scen för karaoke. Det hade varit något för mig som har en färsk erfarenhet av karaoke från reklaminspelningen, he heh ;-)
Jag blev bjuden på riktigt god lunch med stort utbud av sallader och varmrätter.Kunde inte låte bli och tog ett avbrott (1 dag) från mitt pågående hälsokur- cellReset  så nu är det bara att köra ett par vita dagar för att balansera igen :-) Men nästa gång ska jag prova alla godsaker från lunchbuffét. För det var nog inte sista gången jag var på Såstaholm, har jag en stark känsla av ;-)
Tusen tack Maria som visade mig runt på denna fantastiska anläggning !


Hos oss har DU huvudrollen :-)

Känner mig varmt välkommen omed ett leende på läpparna :-)

Fantastiskt ställe , trots regniga dagen!

Backstage med kostymer, hattar och peruker !

Filmstjärnor samlade på väggen

Härligt med lite färger i matsalen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...