fredag 3 september 2010

Blicken framåt

Sommaren och högsäsongen är knappt över och det är dax att blicka framåt mot hösten, julen och inte minst mot nästa sommar!

Det känns otroligt kul att, samtidigt som sommaren tar slut, måste man bygga på besökspaket och aktiviteter till nästa sommarsäsong.På det sättet tar sommaren aldrig slut, annat än vädermässigt.

Under de senaste veckorna har jag satt ihop några mycket intressanta reseerbjudanden till höstlovsveckan och advent. Dessutom har jag haft några givande möten gällande atraktiva sommarpaket som jag vill erbjuda till er sommaren 2011. Tyvärr kan jag inte avslöja vilka paket det blir, utan måste hålla det hemligt tills allt är klart.Det vore roligare att dela med sig, men håll koll på hemsidan så finns det snart mycket nytt där Sedan måste sommarpaketen marknadsföras .....tror att MATKA 2011 , stora resemässan i Finland i början av året, skulle kunna vara något att satsa för.Många finländare vill vi ju ha till Roslagen, eller hur ? Tervetuloa!

Idag var jag bjuden på en tre rätters företagslunch och ficka träffa många nya kontakter.Det är ju så givande att ständigt träffa nya människor och nätverkandet spelar en mycket viktig roll i företagandet. Jag älskar att möta nya människor för att varje ny kontakt ger nya inblick och nya möjliheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...