fredag 18 juni 2010

Scandinavian Islands

EU -projektet Scandinavian Islands som jag jobbar paralellt med med ResGladh. Det är 40% av min arbetstid och det är ett trevlig projekt som jag hoppas och tror mycket på, www.scandinavianislands.com

Arbetet innebär att marknadsföra destination och varumärket,Stockholms skärgård,Åbo skärgård och Ålands skärgård.

Genom detta projekt har jag fått många nya vänner och bra kontakter i arbetet.

I sista helgen i maj var jag med på en Swedish Workshop där jag hade korta, 15 minuters möten med ca. 20 agenter från alla världsdelar.Före mötesdagen hade vi en pre tour till utvalda delar av Stockholms skärgård med 17 agenter. Vi Åkte ribbåtar, militärbåtar, skärgårdfärjor,besökte olika typ av öar, åt god svensk mat och provade på snaps till lunch. Det var riktigt kul !!

Dessutom ingick i Swedish Workshop programmet besök på Fotografiska,Wasa musét där vi åt även middag.Mötesdagen avslutades pampigt på berns Salonger med god middag och bra underhållning.

Den här veckan har vi på Scandinavian Islands/Visit Skärgården varit på LOVE2010 festivalen i Stockholm, på Skeppsholmen. Det är bara några dagar kvar tills Victoria och Danile gifter sig och vi får uppleva allt detta "Live" på vår arbetsplats.Arbetsmiljön är mycket vacker och trevlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...