onsdag 2 juni 2010

Chockerande telefonsamtal

För en vecka sedan fick vi en chockerande telefonsamtal!

Jag svarade och tog för givet att det är en av dessa jobbiga telefonförsäljare igen.Hon frågade efter min man, Tony, då jag lite surt frågade va saken gäller. Hon presenterade sig som sjuksköterska och att det gällde Tonys syster.....då vände det sig i magen och halsen blev alldeles torr.....Jag lyssnade bredvid Tony och förstod snabbt att hans syster,min underbara svägerska, barnens faster, hade gjort sin sista resa, långt bort till den andra sidan. Det var en kamp mot den hemska sjukdomen,cancer, som tog henne till det slutgiltiga resemålet. Det gick så fort...sju veckor på sjukhuset och vi som trodde att hon började bli bättre.

Vila ifred Ann-Christine,du kommer alltid att finnas i våra tankar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...