onsdag 18 augusti 2010

Ekonomihantering

Bokföring via bankens e-bokföring system eller leja ut till ett proffs?

Det lät ju så bra när banken förklarade det enkla bokföringsprogram som jag nu har hakat mig fram med. Det var nog inte så enkelt som jag trodde! Allt sker inte med automatik, det behövs mycket förarbete innan man kan få bokföringen på rullning.Dessutom är utbudet av rapporter mycket begränsad.

Nu vill jag lägga min tid och kraft till annat än bolla med siffrorna. Det kan jag göra när summorna på kontot börjar bli sexsiffriga.

Jag har nu hittat en trevlig och förhoppningsvis en mycket duktig tjej som ska göra jobbet åt mig. Det känns bra ! Nu behöver jag inte oroa mig för fel siffror till myndigheterna och kan fokusera på resor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...