söndag 2 maj 2010

Erbjudan om ett nytt uppdrag

Under den första tiden som jag hade startat företag blev mitt nätverk inom branchen större. Jag deltog i diverse seminarier och en av dessa var Scandinavian Island,EU projekt där man marknadsför skärgården mellan Stockholm, Åbo och Åland. Vilket jag av naturliga skäl, både pga. mitt finska urspung och affärsidén på mitt eget företag, kände mycket starkt för.Jag hade varit med på dessa seminarier vid två tillfällen, när jag blev erbjuden att delta i projektgruppen.Det kändes ju jätte kul !! Det var en tisdag i mars månad som jag fick förfrågan och första uppdraget var att delta på en internationell, världens ledande resemässa ITB i Berlin redan på fredag samma vecka Ledigt från jobbet och nosen mot Berlin på fredagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...